Find the perfect color for your facade
Get the app06-09-2024
Dane dot. ruchu w sieci pokazują mieszane wyniki w różnych usługach GA4. Najbardziej znaczący wzrost liczby użytkowników ogółem (28,01%) i nowych użytkowników (30,79%) odnotowała strona Baumit Polska, co odzwierciedla skuteczne strategie obecności i zaangażowania w internecie. Z kolei strony Baumit Słowacja i Baumit Czechy odnotowały spadek zarówno liczby użytkowników ogółem (odpowiednio -2,27% i -5,14%), jak i liczby nowych użytkowników. Współczynniki odrzuceń i długości sesji również się różniły, przy czym w większości witryn odnotowano niewielki wzrost współczynników odrzuceń, co sugeruje potencjalny obszar optymalizacji doświadczenia użytkownika.
Ogólnie rzecz biorąc, chociaż niektóre witryny wykazały znaczną poprawę wydajności, inne wskazują obszary wymagające strategicznej uwagi w celu zwiększenia zasięgu i zaangażowania.
W sierpniu zaobserwowaliśmy zróżnicowaną wydajność naszych stron na Facebooku. Podczas gdy Baumit Węgry odnotował znaczny wzrost liczby obserwujących strony, inne strony takie jak Baumit Bulgaria i Baumit Rumunia wykazały niewielkie wzrosty, jednak zasięg organiczny na większości stron znacznie spadł. Jeśli chodzi o zaangażowanie, Baumit Węgry odnotował znaczny wzrost zasięgu płatnego (o 411,93%), co oznacza udane kampanie płatne.